ZEBRALIŚMY NAJCZĘSTSZE PYTANIA NASZYCH GOŚCI I ZDECYDOWALIŚMY SIĘ JE OPUBLIKOWAĆ. TUTAJ MOŻESZ SIĘ Z NIMI ZAPOZNAĆ.

Pytania i odpowiedzi

Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00 następnego dnia

Zameldowanie odbywa się na miejscu, w apartamencie, gdzie nasz pracownik przyjdzie przekazać klucze. Możliwy jest też odbiór kluczy z kodowanej skrzynki znajdującej się przy apartamencie, w tym wypadku wymagamy wpłaty całej kwoty przed przyjazdem.

W przypadku, gdy apartament będzie gotowy na Państwa przybycie z przyjemnością udostępnimy go wcześniej

Późniejsze wymeldowanie jest zależne od dostępności apartamentu, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami

W przypadku anulacji w okresie krótszym niż 14 dni można się z nami skontaktować, postaramy się pomóc

Najszybszym i najwygodniejszym środkiem transportu jest transfer za pośrednictwem firmy przewozowej. W celu rezerwacji prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.
 
Istnieje również możliwość dojazdu taksówką lub komunikacją miejską: autobusem, tramwajem bądź kolejką miejską.

Tak, udostępniamy łóżeczka, krzesełka oraz wanienki, lecz ich ilość jest ograniczona. W przypadku chęci skorzystania prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.

W naszych apartamentach zwierzęta nie są akceptowane

Tak, sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie. Istnieje możliwość zamówienia ponadplanowego sprzątania w trakcie pobytu, co wiąże się z dodatkową opłatą.

Tak, dla stałych gości proponujemy indywidualnie uzgadniane rabaty

Rezerwacje w MY KRAKOW są zazwyczaj bezzwrotne, opłaty za pobyt można dokonać:

– poprzez płatności internetowe w systemie e-card
– kartą kredytową
– przelewem
– gotówką

JESTEŚ ZAINTERESOWANY WYNAJMEM?

Nie czekaj, skontaktaktuj się z nami

MY KRAKOW

ul. Rakowicka 10B/4  

31-511 Kraków     

ZADZWOŃ LUB NAPISZ

  • +48 668 685 005
  • info@mykrakow.pl

Formularz kontaktowy

© MY KRAKOW. wszelkie prawa zastrzeżone. Webdesign – Heron Art network