ZEBRALIŚMY NAJCZĘSTSZE PYTANIA NASZYCH GOŚCI I ZDECYDOWALIŚMY SIĘ JE OPUBLIKOWAĆ. TUTAJ MOŻESZ SIĘ Z NIMI ZAPOZNAĆ.
Pytania i odpowiedzi
Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00 następnego dnia
Zameldowanie odbywa się na miejscu, w apartamencie, gdzie nasz pracownik przyjdzie przekazać klucze. Możliwy jest też odbiór kluczy z kodowanej skrzynki znajdującej się przy apartamencie, w tym wypadku wymagamy wpłaty całej kwoty przed przyjazdem.
W przypadku, gdy apartament będzie gotowy na Państwa przybycie z przyjemnością udostępnimy go wcześniej
W przypadku anulacji w okresie krótszym niż 14 dni można się z nami skontaktować, postaramy się pomóc
Tak, udostępniamy łóżeczka, krzesełka oraz wanienki, lecz ich ilość jest ograniczona. W przypadku chęci skorzystania prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.
W naszych apartamentach zwierzęta nie są akceptowane
Tak, sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie. Istnieje możliwość zamówienia ponadplanowego sprzątania w trakcie pobytu, co wiąże się z dodatkową opłatą.
Tak, dla stałych gości proponujemy indywidualnie uzgadniane rabaty
Rezerwacje w MY KRAKOW są zazwyczaj bezzwrotne, opłaty za pobyt można dokonać:
– poprzez płatności internetowe w systemie e-card
– kartą kredytową
– przelewem
– gotówką